Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Voetbal: interview doelman Bonou in El Pais

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

  • Voetbal: interview doelman Bonou in El Pais

    Yassine Bonou heeft met het nationale voetbalelftal van Marokko de halve finale op het WK 2022 bereikt. Ook dit jaar heeft hij een nieuw hoogte punt bereikt in zijn carrière. Hij staat met zijn club Sevilla de finale van de European League na de gewonnen wedstrijd deze week tegen Juventus. Hij gaf een interview aan krant El Pais:

    “Ik heb een slechte tijd gehad. In voetbal heb je soms het gevoel dat je in de gevangenis zit. Je bent klaar met trainen en daarna is alles verboden. “Nee, je moet dit doen, je hoeft dit niet te doen…” Het is ingewikkeld als je deze wereld betreedt zonder mentale voorbereiding. Tijdens het WK bleef ik vaak alleen in mijn kamer. Elk dag deed ik hetzelfde. Ik was angstig. We spelen tegen Canada, het land waar ik geboren ben. Ik had last van negatieve ideeën. Stel dat we tegen Canada scoren. Stel dat Stel dat ik een Canadees doelpunt tegen krijg. Mensen kunnen daarin geloven. En toen kwam Spanje. Men had kunnen denken dat het land mij heeft betaald… Het was niet makkelijk op het WK. Bovendien waren er zoveel successen waar ik niet op voorbereid was. En als je dan terug naar Sevilla gaat om tegen degradatie te vechten… Ja, dat was niet gemakkelijk voor mij. “

    Compleet interview in El Pais: https://tinyurl.com/v2fjxazb
Working...
X